Monday, April 20, 2009

19042009

我病了
而且是患上感冒和伤风
讨厌 =/

昨天
我遇到了个野蛮人
他是pcfair的security
当时我正在值班
看见他捄这一位学生的衣服
还直骂那学生bodoh
我都傻了眼
至于发生什么事
我也懒得写了
只觉得
怎么会有酱蛮不讲理的人

是你没把你的本份做好
还来怪人
你有没有问题
我和他吵了起来

you are the one who should be responsible...
not us...
the outsiders come in through here not my business..
i m just a clerk here..
how come you ask me do your job...
you should block those outsiders come in from here...
not me...
i m not security guard...
but is you!!
and you should not scold the boy...
he dunno anything...


现在想起
我还是会气
很无奈
那时候他还想出手打那位学生
最后我把bk keng 给叫了出来
连bk keng 这位好好老师都忍不住发火

怎么这世上就有酱蛮横的人呢
唉.....

1 comment:

Anonymous said...

很讨厌这样的人
只会叫人家做
自己不会做
有事情发生的时候还要骂人